jufjoanne.nl richt zich naast inspiratie geven aan leerkrachten ook op het geven van nascholing in de vorm van trainingen, workshops en inspiratiesessies voor leerkrachten en teams. Deze vinden zowel online als offline plaats.
Ben je op zoek naar een onderwijsprofessional met ervaring uit de praktijk én een goede dosis energie om een team te kunnen inspireren? Dan ben je bij juf Joanne.nl zowel offline als online op de goede plek. Juf Joanne richt zich naast inspiratie geven aan leerkrachten ook op het geven van nascholing in de vorm van trainingen, workshops en inspiratiesessies voor leerkrachten en teams. Deelonderwerpen die aan bod kunnen komen zijn: versterken van executieve functies bij leerlingen in de klas, het vergroten van het eigenaarschap bij leerlingen, EDI en het inzetten van coöperatieve werkvormen tijdens de les.
Nascholing Executieve Functies
Wil je als leerkracht of als team de kennis over executieve functies vergroten? Dat kan! Online verzorgt Juf Joanne 2 professionaliseringen rondom executieve functies: een e-learning via deze website en trainingen via Instagram of Facebook. Klik op de afbeeldingen hieronder om meer te weten te komen. Deze nascholing kan ook offline gegeven worden of in een training op maat voor een schoolteam. Neem contact op om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.
Workshops door jufjoanne.nl
Juf Joanne komt voor nascholing ook langs op locatie voor een workshop of team training op maat. Dit kan gaan over executieve functies, leerstrategieën of activerende werkvormen. Neem voor meer informatie contact op: info@jufjoanne.nl of 06-11381253.
“Mijn workshops en teamtrainingen geef ik met veel passie en enthousiasme. Ik vind het belangrijk dat mijn workshops en trainingen praktisch zijn. Het is mijn missie dat deelnemers meteen de volgende dag het verschil kunnen maken in hun onderwijspraktijk.”
Lovende woorden van deelnemers
“Juf Joanne weet waarover ze praat, ze is enthousiast en geeft veel praktische tips.”
“Door deze workshop heb ik meteen zin om morgen aan de slag te gaan.”