Samenwerken

Mogelijkheden tot samenwerken of adverteren

Leuk dat u interesse heeft in een samenwerking jufjoanne.nl

Op de site vindt u berichten voor en over het basisonderwijs. Naast lesmateriaal voor diverse groepen, schrijf ik blogs over wat ik meemaak in de klas en over bijvoorbeeld studiedagen en cursussen. 

De bezoekers van jufjoanne.nl zijn vooral leerkrachten uit het basisonderwijs. Mijn website is met name gericht op leerkrachten van de groepen 5 t/m 8 en het grootste gedeelte van mijn bezoekers zijn leerkrachten uit die groepen.

Statistieken website (september 2022)

+31.399 sessies
+25.939 unieke gebruikers 
+71.809 paginaweergaven

Mogelijkheden tot samenwerken of adverteren

Er zijn verschillende mogelijkheden tot een samenwerking met www.jufjoanne.nl, de mogelijkheden kunnen ook gecombineerd worden.

1. Boekrecensie.
2. Productreview.
3. Winactie.
4. Gesponsorde post.

De berichten op mijn website worden geschreven door mij. Het is niet mogelijk om een door u geschreven bericht te plaatsen op mijn website. Wel kan er in overleg aandacht besteed worden aan door u gewenste informatie die in het bericht zal moeten staan.

Het is ook mogelijk om contact met mij op te nemen over een gesponsorde post op één of meerdere van mijn Social Media kanalen.

Bent u geïnteresseerd in één van de mogelijkheden om te adverteren dan kunt u contact opnemen via info@jufjoanne.nl 

Wilt u post of pakketjes sturen? Dat vind ik altijd leuk. Klik dan hier. 

Succesvolle samenwerkingen uit het verleden

  • WNF toekomstkunde
  • Uitgeverij Pica
  • Hey Reader
  • De leukste Kinderboeken 
  • Eurowijs
  • Edualdo
  • Zoedt.nl 
  • Het Muizenhuis  
  • Asmodee 
  • Uitgeverij Gottmer
  • Bazalt
  • Superchill
  • Remastered Experience
  • Picoo
  • Save the Children
  • Kindermuziekweek
  • Het Grote Europa Doeboek
  • Wahoe Edubox
  • Kidsweek

Om je de beste ervaring te kunnen geven maken wij gebruik van Cookies. Door het gebruiken van onze website ga je hier automatisch mee akkoord. Wil je meer informatie? Klik dan hier.