Dagritmekaarten thema: lama

Scherm­afbeelding 2023-05-01 om 20.20.15

Bestel nu

Let op: je ontvangt dit document alleen als downloadbaar bestand. De mail wil helaas wel eens in je spambox terechtkomen.

5,50

(3 klantbeoordelingen)

Dagritmekaarten thema: lama

Op zoek naar dagritmekaarten voor in de klas? Toe aan een nieuw thema in de klas voor het nieuwe schooljaar? De basis van je klassenmanagement goed voor elkaar? Zoek niet verder! Met deze kaartjes met schattige lama’s is je hele klas in stijl.

In deze bundel vind je:

  • Dagritmekaarten (136 stuks + 12 lege kaartjes die er als invulbaar PDF met hetzelfde lettertype bijzitten)
  • Dagen van de week (maandag t/m zondag + kaartje vandaag)
  • Maanden van het jaar
  • Beertjes van Meichenbaum voor aan de muur
  • Beertjes van Meichenbaum voor op tafel
  • Motiverende posters
  • Boekenleggers
  • Kaartjes om toiletbezoek te regelen (bezet/vrij voor jongens, meisjes en neutraal)
  • Neem jij ook een selfie?
  • Naamkaartjes (invulbaar PDF voor 36 leerlingen, maar deze kun je natuurlijk meerdere keren gebruiken)
  • Welkom in de klas voor enkele en gecombineerde groepen
  • Kaartjes met de nummers 1 t/m 32
  • Kaartjes met de letters van het alfabet

De getalkaartjes en de alfebetkaartjes kun je ook inzetten bij het maken van groepjes of bij bewegend leren.

In deze bundel zitten steeds 12 verschillende afbeeldingen.

Mocht je kaarten missen en het lukt niet ze zelf bij te maken, mail mij dan (info@jufjoanne.nl). Ik maak ze graag voor je bij.

LET OP: DIT PRODUCT ONTVANG JE ALS DOWNLOAD!

3 beoordelingen voor Dagritmekaarten thema: lama

  1. Anoniem (geverifieerde eigenaar)

    Ze zijn zo fantastisch 🤩

  2. Anoniem (geverifieerde eigenaar)

    Hee mooi materiaal, wij kijken uit naar het nieuwe jaar!

  3. Werna van den Boogaard (geverifieerde eigenaar)

Een beoordeling toevoegen

Om je de beste ervaring te kunnen geven maken wij gebruik van Cookies. Door het gebruiken van onze website ga je hier automatisch mee akkoord. Wil je meer informatie? Klik dan hier.